On air

Every Saturday @ Midnight


F(reaking)_Rock Show

F(reaking)_Rock Show

2/4/12

Μεγαλώνοντας...


Μεγαλώνω, μέσα στην άνοιξη που φέρνει την αναγέννηση της φύσης εγώ ακολουθώ τη φυσική εξέλιξη των πραγμάτων και παρακμάζω αργά και μεθοδικά...
Βλέπω -στο κοντινό πλέον μέλλον- τη γενέθλια τούρτα μου να γεμίζει κεριά και την ανάσα μου ν' αδείαζει πριν προλάβω να τα σβήσω όλα και ... να πραγματοποιηθεί η ευχή.
Η νεραϊδονονά μου με έχει εγκαταλείψει εδώ και χρόνια, μάταια την επικαλούμαι κάθε βράδυ στα όνειρά μου. Την άμαξα την "έχασα" αιώνες πριν, ξέμεινα με τα μάγια και χάθηκα στα σκοτεινά μονοπάτια των παραμυθιών. Ξυπόλυτη, με την τουαλέτα του χορού σκισμένη και βρώμικη δεν πρόλαβα καν να χορέψω το βαλς στο σκοτάδι...


Κανένας πρίγκηπας δε με αναζήτησε να δοκιμάσω το γοβάκι, κανένας βάτραχος δε μεταμορφώθηκε με τα φιλιά μου...
Κοιμήθηκα βαθιά, το ρολόι στο παραμύθι χτύπησε πολλές φορές μεσάνυχτα χωρίς να το αντιληφθώ. Ξύπνησα αιώνες μετά, βρώμικη, σκισμένη, μουδιασμένη, με ιστούς αράχνης να έχουν καλύψει ακόμα και τα βλέφαρά μου. Η μόνη αίσθηση που λειτουργούσε ήταν η ακοή. Μια απόκοσμη μελωδία ήταν αυτή που με ξύπνησε και με τα μάτια ακόμα κλειστά την ακολούθησα. Μια ζεστή ανάσα κάποιου και μετά....  Φόβος...




Πρώτα νιώθω την παγωμένη ανάσα του στο σβέρκο μου, ανατριχιάζω, η καρδιά μου χτυπάει ακανόνιστα, μουδιάζει η σκέψη. Παλιός καλός γνώριμος μου έχει γίνει πια, με επισκέπτεται συχνά, τόσο συχνά που μου έχει γίνει σχεδόν εξάρτηση πλέον. Δεν ξέρω πως να ζήσω χωρίς να φοβάμαι...
Με δανεικές μελωδίες διασκεδάζω τη θλίψη μου, κλεμμένες λέξεις γίνονται λεζάντες στις αναμνήσεις που ξεθωριάζουν. Έχω χάσει και έχω χαθεί στο άπειρο. Αέναος κύκλος οι φοβίες απομυζούν κάθε ελπίδα για "φυσιολογική ζωή". Την απαρνήθηκα παλιά είναι η αλήθεια, δεν έχω δικαίωμα πια να την αναζητάω.

Δεν φιλάω βατράχους πια, πλησιάζω τους δράκους, νιώθω τη ζέστη της ανάσας τους  και ο φόβος μήπως με κάψουν τα πύρινα φιλιά τους λιώνει όπως το χιόνι που παραδίδεται άνευ όρων στον ανοιξιάτικο ήλιο.
Δράκος θα είναι και ο δικός μου πρίγκιπας... Μυθικό, υπό εξαφάνιση είδος...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου