On air

Every Saturday @ Midnight


F(reaking)_Rock Show

F(reaking)_Rock Show

6/4/12

Τραγουδιών ιστορίες... Glory Box


"Give me a reason to love you
give me a reason to be a woman..."

Παραμονεύω, καιροφυλακτώ. Κάθε φορά που κουράζομαι αγγίζω την ουλή που μου άφησε για ενθύμιο το πρώτο του βέλος. Η πληγή αιμορραγεί, τα ουρλιαχτά, η παράνοια, ο πόνος. Να δαγκώνω τα χείλη μου μέχρι να ματώσουν γιατί δεν μπορώ να αισθανθώ το άγγιγμα των δικών του. Να ξεσκίζω με τα νύχια το δέρμα που αγκάλιαζε κάποτε απαλά με τα χέρια του. Κραυγές που πνίγονται στη σιωπή των λυγμών, τα δάκρυα που δεν έχω να κλάψω να καίνε τα μάτια. "Ποτέ ξανά" θα πω και θα ριχτώ στη μάχη.
Σφυρηλατώ μεταλλική ασπίδα, ακονίζω τα βέλη και τα τοποθετώ τελετουργικά στη φαρέτρα, ελέγχω το τόξο. Μαθαίνω να στοχεύω για να μη γίνομαι στόχος. Ο Έρωτας κι εγώ βρισκόμαστε σε πόλεμο...
Μερικοί λένε πως ο Έρωτας είναι πόλεμος. Δεν ξέρω. Για μένα πάντως είναι εχθρός.
Τον κυνηγάω για να μην κυνηγηθώ απ' αυτόν. Δεν εφησυχάζω, δεν κοιμάμαι. Εξόριστη από τον κόσμο των παραμυθιών πολεμάω να επιβιώσω. Ένα ξωτικό είμαι που αναγκάστηκε να ζήσει στη γη.


Ύστερα από χρόνια έρχεσαι εσύ. Δείχνεις τόσο γήινος κι όμως αναγνωρίζω στο βλέμμα σου κάτι οικείο, κάτι κοινό. Ένας δραπέτης ονειροπόλος ή ένας άντρας που κατάγεται από τόπο φανταστικό; Θέλω να τρέξω μακρυά σου κι όμως το σώμα μου δεν υπακούει στο μυαλό. Στέκομαι μπροστά σου. Νιώθω τον Έρωτα να πλησιάζει, να με σημαδεύει. Το ένστικτό μου μου λέει να τρέξω, να κρυφτώ. Κι όμως παραμένω ακίνητος στόχος. Πετάω την ασπίδα, γλιστράει το τόξο από το χέρι μου, ακουμπάω τη φαρέτρα στο χώμα. Ο πόλεμος τελείωσε...
Σημαδεύει και πάλι την καρδιά, δεν αστοχεί ούτε εκατοστό. Πλησιάζει με κοιτάει περιπαιχτηκά: "Κανένας δε ξεφεύγει" μου ψιθυρίζει καθώς τραβάει το βέλος.
Αναβλύζει το αίμα καυτό απ'την καινούργια πληγή. Με κοιτάς παγωμένος, τρομαγμένος.


"Δώσε μου ένα λόγο να σε αγαπήσω" σου λέω, "δώσε μου ένα λόγο να γίνω γυναίκα". Ένα λαβωμένο ξωτικό είμαι μπροστά σου που θέλει να νιώσει γυναίκα, για σένα, για μένα.... Κι αυτή είναι μόνο η αρχή...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου