On air

Every Saturday @ Midnight


F(reaking)_Rock Show

F(reaking)_Rock Show

6/2/12

21-1-2012 Οut of darkness... into the light

Μια εκπομπή... μια αφιέρωση...





"Αλλά κάτεχε ότι μονάχα κείνος που παλεύει το σκοτάδι μέσα του θά'χει μεθαύριο μερτικό δικό του στον ήλιο."
Ελύτης

Κάτι με τραβάει κοντά σου… Δεν ξέρω τι είναι… δε ξέρω πως ονομάζεται… Κάτι ξύπνησε μέσα μου, κάτι που είχε κοιμηθεί από παλιά. Ψάχνω για απαντήσεις… ίσως εκεί που δεν υπάρχουν…

Οι απαντήσεις βρίσκονται στα μάτια σου… μου ψιθύρισες «κοίτα με», θυμάσαι; Το έκανα… και είδα το φως, το σκοτάδι, το πόνο… άλλα έψαχνα κι άλλα βρήκα…

Φόβο δεν είδα, όσο κι αν λες πως υπάρχει…

Στο ξανάπα… Αυτό που με τραβάει είναι πως κοντά σου νιώθω δυνατή… ίσως γιατί το μόνο που φοβάσαι εσύ είναι και αυτό που δε με τρομάζει εμένα…

Θα’ θελα να έρθεις…
να μπερδευτούν και πάλι τα δάχτυλά μας, τα αρώματα, οι ανάσες, οι ψίθυροι… Αλλά επιμένεις, θα μπερδευτούμε και εμείς…
 Μπορεί και να έχεις δίκιο, δε φημίζομαι για τις σωστές επιλογές μου… αλλά φημίζομαι για το ότι απολαμβάνω τα λάθη μου…

Επιμένω κι εγώ… δε ξέρω για τι, για πόσο, αλλά θέλω να σε ακούω, θέλω να σου μιλάω, θέλω να σε κοιτάω… μου αδειάζεις το μυαλό από τις σκέψεις και το χρειάζομαι, με νανουρίζεις σε μια εποχή που έχω πάψει να κοιμάμαι…

Δε κρατάω τις σκέψεις μου πια μόνο για μένα… τουλάχιστον όχι όλες… και αν θες να μου δώσεις το χέρι και να με τραβήξεις από το γκρεμό θα πρέπει να στρέψω και το βλέμμα μου από αυτόν και τότε αναπόφευκτα θα πέσει πάνω σου. Πολύ γοητευτική σκέψη ότι ίσως καταφέρω να σε κρατήσω κι εγώ μακριά από το δικό σου γκρεμό…

Χμ… δεν είσαι παιδάκι… μου το είπες κι αυτό… Βλέπεις κι εγώ κατά βάθος να μείνω κοριτσάκι θέλω… όμως το βλέμμα σου…


... Και δεν ήρθες...



Playlist
Darkness and Hope - Moonspell
Trip the darkness - Lacuna Coil
Theatre of pain - Blind Guardian
Breathing - Sonata Arctica
Breathe - W.A.S.P.
Never, ever - Hammerfall
Lost in the darkness - Nox Arcana
Temple of the moon - Dargaard
So long - Kamelot Feat. Simone Simons
In Signo Mortis - Dargaard
Can't loose you - Type O Negative
Heimpta Thurs - Wardruna
The blackest of my hearts - Elvenking
Mist in the twilight - Dark Moor
Nostalgia - Stream of Passion
Eternal Wait - Ensiferum
Vision from the Ancient Times - Narsilion
Cadence of her last breath - Nightwish
Only the blind can see - Dargaard
Come cover me - Nightwish
Games we play - Stream of Passion
Senshi - Narsilion
Thrill neverending - Bare Infinity
Enochian Chant - Luna Obscura
Abscence of light - DIMLIGHT
A darkness coming - KATATONIA
Her alone - Amorphis
Until it sleeps - Metallica

* Σκόρπιες λέξεις...
Ποιήματα : Σπύρος Καντούρας - Δραπέτες
                   Κατερίνα Γώγου - Καμιά φορά
                   Κική Δημουλά - Κάλχας
                   Αικατερίνη Πεφάνη - Άτιτλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου